کراتینین 1.9 در بیماری مزمن کلیه چقدر بد است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کراتینین 1.9 در بیماری مزمن کلیه چقدر بد است

کراتینین 1.9 در بیماری مزمن کلیه چقدر بد است؟ حذف تاثیر رژیم غذایی، سطح کراتینین بالا به معنی کلیه در برخی از رشته های آسیب دیده، پس از آن سطح cretinine 1.9 به این معنی است که چه چیزی برای مردم؟

در درمانگاه، کراتینین 1.9 (167.96 umol / L) به معنی بیماری در حال حاضر در مرحله 2، در نزدیکی مرحله 3 بیماری مزمن کلیه. فرد مبتلا به مرحله 2 بیماری مزمن کلیه است آسیب کلیه با کاهش خفیف در نرخ فیلتراسیون گلومرولی (GFR) از 60-89 میلی لیتر / دقیقه. معمولا، هیچ به وضوح نشان می دهد علائم به کلیه های آسیب دیده وجود دارد. از آنجا که کلیه عملکرد جبرانی بسیار قوی و آنها انجام یک کار خوب حتی زمانی که آنها کار نمی کاملا. کراتینین بالا، خون در ادرار، پروتئین و راه های دیگر باعث می شود که بیماران کشف آنها در مرحله 2 بیماری مزمن کلیه هستند.

هر چند کراتینین 1.9 می گوید که وضعیت کمی کاهش عملکرد کلیه، به عنوان یک بیمار مبتلا به این بیماری، شما همچنین باید توجه بالا به آن پرداخت. در غیر این صورت، ممکن است بیماری شما را بدتر می رود.

برای این مورد، شما نیاز به درمان مناسب بلافاصله و نکته کلیدی این است برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری، حتی از آن معکوس می باشد. سپس، آنچه درمان می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه؟ داروهای گیاهی چینی می تواند از طریق این تعمیر آسیب کلیه و ارائه تغذیه برای کلیه های آسیب دیده انجام دهد. کل فرآیند خواهد شد عوارض جانبی ایجاد نمی حالی که همه داروهای گیاهی چینی را از طبیعت می آیند. چه چیزی بیشتر، می تواند این بیماری را از ریشه آن را درمان کند. بنابراین برای افرادی که در مراحل اولیه هستند، آنها می توانند فرصت آن را معکوس کنید.

از بالا ما می دانیم که سطح کراتینین 1.9 در نزدیکی مرحله 3 بیماری مزمن کلیه است، اگر درمان نشود، بیماری بدتر می رود. اما با کمک درمان راپر، ممکن است معکوس شود. اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: تشخیص CKD، سطح کراتینین بالا، بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 615
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: